گاهی مواقع آلت کوین ها نسبت به بیت کوین بازدهی بیشتری می دهند. در این ویدیو می بینیم که کدام یک برای خرید بهتر هستند!
در آلت کوین سرمایه گذاری کنیم و یا بیت کوین چرا که بعضی از آلت کوین ها بیش از ده برابر بیت کوین سود می دهند در این پست قصد داریم به شما بگوییم که آلت کوین بهتر است یا بیت کوین؟
شاخص غلبه بیت کوین Bitcoin یا Bitcoin Dominance می تواند به شما بگوید که الان زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در بیت کوین است یا در آلت کوین ها این نمودار اگر به شما صعود را نشان بدهد یعنی بیت کوین بهتر از آلت کوین ها می باشد اما اگر نزولی بودن را بهتان نشان بدهد، آلت کوین ها جذابیت بیشتری دارند و در ادامه می خواهیم به فضای نمودار برویم که می تواند به ما بگوید که کدام یکی از این دو تا یعنی آلت کوین و یا بیت کوین بهتر هستند.
جهت دسترسی به نمودار شاخص غلبه بیت کوین در بازار در قسمت آدرس بار tradingview.com را تایپ نمایید که در قسمت بالای سایت عنوان Ticker را مشاهده می کنید و عبارت سرچ یا جستجوگر را می بینید عبارت BTC.D را تایپ نمایید و این گزینه به شما نمایش داده می شود که به صفحه ای هدایت می شوید که گزینه Full Featured Chart را می بینید که سپس باید روی آن کلیک کنید تا شما را به صفحه نمودار قابل تحلیل که با استفاده از آن می توانید از ابزار تحلیل کمک کنید و تحلیلتان را انجام بدهید، هدایت شوید.
دو نکته بسیار مهم در این نمودار که در بُعد قیمت در نمودار می تواند به شما بگوید که احتمالا ظرفیت سرمایه گذاری در آلت کوین ها بعد از مدت ها خیلی بیشتر از ظرفیت های سرمایه گذرای در بیت کوین می باشد که اول از همه باید به خطی نگاه کنید که به شما نشان می دهد از آن خط نتوانسته عبور کند و به صورت صعودی حرکت کرده است و این یعنی هنوز بیت کوین نتوانسته غلبه بیشتری نسبت به آلت کوین ها در بازار داشته باشد.
موضوع بعدی که به آن قصد داریم اشاره کنیم بحث زمان می باشد که مقطع زمانی را از اولین نمودار نزولی و صعودی را به شما نشان خواهد داد که مقاطع زمانی مهم را به صورت ماه به ماه چه نزولی و چه صعودی نمایش می دهد.
لذا از این جهت بهتر است که با مطالعه در رابطه به وایت پیپر آلت کوین ها آن آلت کوین مناسب را انتخاب کنید و نمودار آن دارایی را تحلیل کنید و به جای بیت کوین بخش بیشتر سرمایه تان را به سرمایه گذاری در آلت کوین مورد نظرتان اختصاص بدهید زیرا که احتمالا بازدهی بیشتری را در سال 2021 تجربه خواهید کرد.